My Market

Klik link ini untuk membeli produk dari usahawan tempatan: http://mymarket2u.com

Wednesday, February 6, 2013

Epilog Cinta Dari Bromley - Suhaimi Mior Hassan



Sebelum aku mengundur diri untuk kali ini, mari kita dengar lagu dari penyanyi yang mempunyai suara kejantanan atau husky voice yang terkenal, Suhaimi Mior Hassan.  Aku ada seorang kawan yang cukup minat dengan lagu Apabila Isteriku Tertawa nyanyian penyanyi ini.  

Pada suatu waktu dulu aku ada juga terfikir, ada ke aku akan mengalami nasib yang sama macam kisah dalam lagu ini... ada ke nanti akan  ada minah salleh akan terpikat kat aku semasa aku belajar diluar negara nanti.... 

Tapi setelah aku pergi dan kembali, rupa-rupanya tak ada pun minah salleh yang melekat kat aku... Berangan je lah... 

No comments:

Post a Comment