My Market

Klik link ini untuk membeli produk dari usahawan tempatan: http://mymarket2u.com

Wednesday, February 6, 2013

Culture Club - Karma Chameleon



Masa dalam tingkatan lima disebuah sekolah di Kota Bharu, kawan baik aku waktu itu tak begitu pandai dalam pelajaran matematik.  Rumah dia dari sekolah tak berapa jauh dan aku selalu kerumah dia selepas sekolah.  Emak dia tahu aku berada dalam kedudukan yang lebih baik dari anak dia.  Emak dia minta aku tolong bimbing anak dia belajar, terutamanya dalam matapelajaran yang aku terror, iaitu matematik.

Berpunca dari situ, lebih kerap aku kerumah kawan aku tu.  Bila boring belajar, emak dia akan menyediakan minuman dan makanan.  Masa itu juga kami main kaset sekejap, boleh katakan waktu break.  Jadi kaset kumpulan Culture Club, penyanyi dia Boy George selalu kami pasang.  Kami minat lagu ini.  Masa itu zaman kemunculan Micheal Jackson dan Lionel Ritchie.

No comments:

Post a Comment