My Market

Klik link ini untuk membeli produk dari usahawan tempatan: http://mymarket2u.com

Saturday, February 9, 2013

Sweet Charity - Kamelia



Inilah dia lagu yang menaikkan nama Sweet Charity dan Ramli Sarip.

Aku pernah terserempak dengan Ramli Sarip beberapa kali.  Aku cukup respect dengan dia.  Dia dengan gaya bersahaja, gaya kebanyakan orang ramai.  Sekali tu aku jumpa dia di kawasan Rehat & Rawat Lebuhraya PLUS ke selatan.  Dia naik bas ekspress untuk ke selatan.  Simple saja gaya hidup beliau.  Senang didekati dan peramah.  Ada lah juga aku berjumpa dengan beberapa penyanyi dan pelakon zaman kini, artis muda... jauh gaya dan perwatakan mereka yang muda berbanding dengan orang lama.  Aku teringat kata-kata Bob Lokman yang membawa maksud artis lama masih memiliki keimanan dalam hati.

No comments:

Post a Comment