My Market

Klik link ini untuk membeli produk dari usahawan tempatan: http://mymarket2u.com

Monday, February 11, 2013

MEDICINE-TIKA DAN SAAT INI



Ini zaman rock kapak.  Lagu popular pada tahun 1987, ketika itu kemunculan kumpulan rock begitu banyak sekali seperti Search, Lefthanded, Wings dan lain-lain lagi.  

Kumpulan Medicine ini dari Ipoh, dan anggota kumpulan ini bekerja di hospital Ipoh.  Sebab itu nama kumpulan mereka Medicine.  Zaman tu style kaki seluar kecil, rambut panjang.  Masa tu aku sedang belajar, mana boleh simpan rambut panjang.  Aku simpan je hasrat hati nak berambut panjang.  Bila aku dah sampai di Amerika, aku memang simpan rambut panjang.  Sampai juga hasrat aku nak berambut panjang.  Sempat juga aku ambil gambar sebelum aku potong pendek rambut aku tu.  Tak boleh la aku nak tunjuk kat sini.  Apa yang penting, aku dah capai hasrat aku nak berambut panjang.

No comments:

Post a Comment